Varför?

Varför kämpa för någon som inte ens bryr sig? Varför bry sig om det endå inte  går. Varför gråta för att någon gjort slut, varför vara sur när man kan vara glad, varför vara ovänner när man kan vara vänner?varför ? varför ? varför? Jo för att ingen tål någonting, ingen orkar ingen bryr sig vad andra tycker och tänker, antingen har den andra fel. Eller så ingenting. Nej just för alla människor är såna, vi är födda så. Jo varför? För att det ska bli liv på saker, men hallå, Vem bryr sig orkar inte hålla på. Alla ska bli sura, alla ska bli arga. Jag orkar inge mer ska du vara min vän, så slipp det. Annars är det bara att dra. orkar inte gå fram och tillbaks till vänner. Vill ha vänner som inte lämnar mig hela tiden, som kan acceptera att jag är den jag är. Jag vet att det är svårt, men försök åtminstone , Jag orkar inte jag orkar jag orkar inte .. Jag vet inte vad livet går ut på, Det vet ingen. Men jag tror att livet går ut på att leva lyckligt och sedan dö, för ett bra slut på den lyckliga sagan. nej men så går det inte till bara i fantasin, Är jag tönt för att jag är mig själv, då är jag det. Är jag cool för jag är mig själv, då är jag det. Kan man inte bara acceptera alla människor för den dom är. Inte bråka hela tiden, visst det kan hända ibland. Man glömmer och allting. Men endå jag vill inte ha såna vänner. Så acceptera mig för den jag är, för hur jag ser ut, för varför jag är som mig.Tack till alla som ställer upp för mig, Mina goda vänner. Mina bästavänner, Mina vänner, Min familj. Tack till er.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: