Tråkar,

Åt nyss, innan chatta jag med BÄSTA bror Rasse :P
Haha han hade webb ett tag på sin kompis och ahn visste typ inte ,
och så börja dom jag venne vad? Haha aja ,
Har tråkigt lyssnar på gamla låtar, usch det är sorgligt
saknar den tiden alldelles för mycket!
Jag minns alla vänner då, allt som var så bra.
Men just nu är mitt liv perfekt inga bråk(i think)
eller nått. Haha förutom den tråkiga..
Skojja, men imorrn ska pappa dra och fixa min mobil
om det går min älskade VIVAZ , hade den sen februari,
men sen gick den sönder typ 2 månader efter , hehe.
och sen brydde vi oss inte om dne men sen börja jag prata om dne
och jag ville ha den och sånt :)
så lämna vi in den nu har den vart där inne i 2
hela månade?! Kan ni fatta, har varit utan min mobil i 1000
år och jag vil ha den NU NU NU! men sånt är livet, tyvär..
Ser ni min vivaz halva :D <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: