//SOFIA ALEXANRA PETTERSSON !

- Jessica Korpelainen!
Du vet inte hur jag mår baby !
Saknar vår bästa tid så enormt mycket.
Vi var alltid med varandra vi var 11 dagar i rad..
Do you remeber ? Ingen kan ta dig ifrån mig !
Lovar att aldrig släppa dig Jessie ! Du och jag.
Jag kan inte fatta att jag har levt nästan 11 år
utan dig ?! Kan du fatta det ?! Neeej det går inte
att förstå över huvudtaget.. Saknar dig så mycket.
Vi har inte träffats på typ 3 veckor men känns som
ett år ! Eller kanske flera år, det är du som gör mig
glad. Du är min värme när jag fryser, du är min
luft jag behöver för att andas. Du är i stort sätt mitt
allt ! Du och jag har minnen som ingen annan !
Om du är solen så är jag himlen. Du betyder enormt
mycket för mig. Alla våra minnen går inte att komma ihåg
dom är så många och vi har hela livet kvar att göra fler
minnen och det ska vi. Mår skit när vi bråkar, men om
man aldrig bråkar så är man ju inte vänner eller familj !
Det är du, du en av min familj ! Älskar dig och ingen
kan någonsin ta det ifrån mig... Du har en stoor
Minns du grönan förra året på din födelsedag?
Minns du sydpoolen i år på din födelsedag ?
Gud gömman vi har så grymt fina minnen !
Saknar dig verkligen, vill bara komma fram till
punkten i denna text, det är JAG ÄLSKAR DIG JESSICA!
Fattar du det nu ? Älskar dig verkligen !
Från din och bara din Sofia Alexandra Pettersson !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: