Min dag :)

Heloouuw bloggen , Idag så vakna jag och karro halv nio(eller jag)
fick väcka henne men hon somna om hihi :)
Sen  så gick vi t mig och sen skulle vi kolla påå atch men
vi hann aldrig,
så såg vi Maja darling på mossen :) Och sen så va vi med henne lite
och hon skulle möta Olivia & Julia :)
Så sen skulle hon hem direkt när dom kom -.-
Men aja då va jag Karolina Julia & Olivia :)
Vi hade det nice spela fotbooll och sånt,
Ah sen vid 3 skulle dom dra och kolla på match och karo fick utegångsförbud -.-
Så fick dra hem vid halv 5 (va hos henne lite)
that was mine dag :)
Haha finaste tjerna :)♥
Älskar er tjejer! ♥
Loove :)♥
Cute huh? :)♥
Älskar dej Olivia gumman :)♥

Kommentarer
Sofia!

Jessie, vi måste vara snart, annars kommer vi glömma varandra och börja vara med andra hela tiden..

Kan vi inte göra något på fredag ? :D PUSS ÄLSKAR DIG ALLRABÄSTAVÄN ! <333

2010-09-20 08:02:05
URL: http://ffabulouus.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: