jessica är underbar!

vet att vi inte är lika bra vänner längre ... 
det gör mig ledsen ., för att se allt vi gjort alla fina minnen! 
jaah du vet att du verkligen betyder nått jävligt stort för mig , 
det borde vara jag som ska vara din Bästavän! 
du vet väll att du är nummer 2! 
och jag älskar dig verkligen så himmla mycket du har alltid vart äkta vän t mig .. 

När livet kändes som mörkast,då ingen tycktes förstå,när jag ej ville leva mer,bara lämna allting och gå.Då fanns du där för mig,sträckte ut en hjälpande hand,tröstade mig när jag grät,lät mig gråta ut i din famn.Jag tror ej att du förstår,hur mycket du betytt för mig,jag skulle ej leva idag,om det inte vore för DIG JESSICA!
du satte mitt hjärta i brand,tillsammans ska vi vandra,genom livet hand i hand.
Jag vill minnas alla de stunder
då vi vandrade tillsammans vi två
det är minnen man aldrig glömmer
och som aldrig vi åter kan få

Jag kan höra de ljuva orden
som du viskade till mig just då
det var stunder då lyckan levde
och som värmde när dagen var grå

kommer aldrig lämmna min jessica bara min jesssica
lovar med dig har det alltid bäst med dig det är då jag mår lika bra som en blomma som just fått vatten , ! 
jag finns alltid för dig det vet du och alla år med dig har vart underbart , 
tack för allt gräl,all skitsnack om varandra för om det är det vänskap går ut på , 
finna gräla gråta förlåta! jag lovar lämmnar aldrig en sån vacker och fin person som du! 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: