Åsikt

Nu kör jag på som alla andra, Min ÅSIKT om Sverige demokraterna (SD)
Själv gillar jag INTE ALLS dom. tycker dom är rasistikska och jag vill inte att alla som
inte är svenska medborgare ska kunna försvinna, så nej till dom. älskar mina vänner!
Okej alal tror säkert att jag åker ut, men är fktist svensk medborgare :D
Men mina vänner betyde faktist så Sd suger egnligt mig alla får tycka vad dom vill.
Men kommer ni inte sakna era vänner?
Tänk innan ni röstar vill jag bara säga er. Om dom kommer tänker
jag fan lyfta på röven och försöka göra något åt dom
Jag tänke rinte låta dom göra såhär -.-
SD IS NOT GOOD, THEY SUCK.
men om ni hatar andra som inteär från sverige röstar på sd, gör de.
Tänk inte på andra då. Usch. Fyfan för SD ! :@


BLIR LEDSEN NÄR JAG SER DETHÄR ! .

Gillar inte rasister, hatar när folk säger det till mig.
Fatar inte vrf. Men hatar rasister, skulle inte kunna vara vän med en !

Kommentarer
Naomi ;)

You go girl!!!

2010-09-11 18:01:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: