Allt i mitt liv.

- Sofia Pettersson

Du betyder mer en någonsin. Mer en vad jag själv kan tänka mig.
Fattar du inte? Skulle aldrig ta någon före dig. Du är min allra bästavän.
Mitt allt, kan inte ens tänka tanken på att lämna dig ?
Hur kan du tro att jag någonsin skulle det, finns ingen anledning.
Är med andra. men so what, du betyder mest. Förstå det.
Att lämna dig är nog det sista jag skulle göra i mitt liv.
nej det skulle inte ens finnas med på listan?
Att du tänker så får mig att tvivla, litar du inte på mig?
Lovar skulle aldrig lämna dig. Men du kanske inte älskar mig lika mycket
längre. kanske du vill ta steget förbi mig?
Eller vill du stanna och dela ditt liv med mig?
Du är mitt allt, förstå det. BARA DU!♥
Älskling, förstå mig, du är allt.





Har mer, men ahh MINNERNA ÄR BÄST !♥



Kommentarer
Sofia

Aaw Jessie jag älskar dig, men ta bort bilden på mig förra året tack :) <333333333333333

2010-09-24 15:08:14
URL: http://ffabulouus.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: