-.-

1, Jag vet inte vilken skola du går i och det skiter jag endå i . men om du menar vreten så har jag franska där. Och håll käften din tönt, vet du ens vad fjortis är. lite efterbliven kanske. Du är helt hjärnskadad i skallen det är alla om hatar leonie du är riktigt korkad. För det första låt oss göra vad vi vill. och jag heter inte leonie pucko. Hata jennifer då? Det va fem år sen jag va med henne vafan.... DRA från min blogg om du ska vara så korkad.
Lilla gumman , -.-
Förlåt mina läsare för utbrottet, men hatar korkade ungar.

Kommentarer
Anonym

hon som kommetera kan fan inte enns stava rätt!

2011-09-26 18:21:28
kalle

"Förlåt mina läsare för utbrottet, men hatar korkade ungar."?



Du är ju per defenition en korkad unge.

2012-03-06 11:12:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: