Youtube

Jag lyssnar på låtar,
Som påminner om så mycket.
Jag saknar vissa så mycket .
Jag älskar vissa sjukt mycket.

Ger er några saker  Av Jessica ( mig)

Jag är bara jag.
Jag försöker inte vara nån annan!
Jag älskar mina vänner & Min familj.
Förlåt till dom jag har svikit.
Förlåt till dom jag kommer svika.

Jag är bara jag.
Jag kan inte vara nån annan.
Vissa tycker jag är falsk.
Vissa tycker jag är äkta.
Jag försöker bara göra det rätta.
Visst kan vissa saker gå fel.
Men jag har försökt och det ger resultat.
Tänk dig ett liv i tårar.
Jag försöker att ge alla ett lyckligt liv.
Men när jag lyckas ,
Då blir jag bara sviken.
Allt jag har försökt göra rätt , alla
jag har hjälpt.

Jag kan inte ge dig så mycket, Men jag ger dig mitt liv.
Jag ger dig mitt hjärta , På jorden du kanske är en liten prick.
Men för mig är du världen!

I will give you my life, If you love me.



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: