We used to be a team.

*Rubriken hör inte till inlägget*

Hejhej babys ;)
Har trååk nu ska gå och lägga min snart
pallar inte vara uppe cp dampar på
min mobil och
Lilla Ida eftersom hon är borta
vill att hon ska vara hära för jag ska visa henne
en sak som jag har lärt mig :D
Aja ska kanske plocka upp mi studsmatta
imorrn , HOPPAS :D
Kyssar&Smek

"Jag älskar dig, Men allt du gör är att leka med mig"


Typ alla andra har ljugit för mig.
Få har stöttat mig i alla lägen
och fått mig att leva.
Jag vill inte leva utan er jag vill
dö utan er!
Ni är dom som jag verkligen inte
kan leva utan och som jag alltid
från och med nu kommer finnas
för och aldrig ljuga för.
Tack för allt, Jag älskar er

Amelia, Ida, Karolina, Ebba, Johanna, Crille, LEONIE PALMQVIST, Johanna r, Olga,
LINNEA LJUNG!

Kommer inte på mer absolut äkta just nu.
Förlåt vissa som inte står med jag är medveten om det!

Men att ljuga är att bryta förtroende. Att ljuga
är att förstöra liv& Hjärtan.
Jag kan inte lita på er mer och det ni har sagt
jag vill tro på er jag vill inte leva utan er
men jag har inget förtroende kvar..
Älskar er endå men kan inte lita på er.





När jag var liten brydde jag mig inte.
När jag var liten då fanns du inte,
nu har du förstört hela mig!
rosor är röda,
violer är blå.
tack för du finns men du ljög endå.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: