TACK!

 

Ida Inger Elisabeth Karmesjö Björk!


Jag älskar dig gumman!Du betyder så jävla mycket för mig,

Klarar mig inte utan dig! Tack för att du finns du betyder! Alla våra minnen är otroliga :)

Glömmer aldrig dig glömmer aldrig det underbara vi har tillsammans!

Jag vill inte leva utan dig?!

Jag älskar dig, utan dig är jag inte hel.

Utan dig slutar mitt hjärta att slå, för det är du som skapar

mitt liv du får mig att må bra!

Allt vi har gått igenom allt vi har gjort tillsammans

jag ska kämpa varje dag för att dte alltid ska vara du och jag

jag ska kämpa jag ska aldrig släppa taget

om dig!

Gumman jag saknar dig när du inte är med mig

jag saknar dig när du är borta.


Minns du alla våra minnen , minns när jag skrev det här till dig.

(Obs bara en liten del av texten)


Du betyder meest gumman , du ställer alltid upp för mej oavsett vad! du är dne bästavään man kan ha. du är den som får mej glad varje sekund du är den finaste jag vet assa gumman lämnar dej aldrig lovar !<3 du betyder meest assa , jag vet inte hur jag klarar mej utan dej du stöttar mej varje sekund !! assa vi kan bråka men det håller inte länge viissst ????<333 assa ida hur faan ska jag förklara vår vänskap den är så jävlaa stark vi två bästavnr libvet ut visst :)<3 gumman du är dne som får mej att lé skratta & vara glaad , assa kmr aldrig klara mej en sekund utan dej , du är så jävla bra på allt. Vi är som gjorda för varan jag hatad du älskad det passar väl xD nej skoja bara men jag älskar dig MEST!

 



Hoppar du hoppar jag!

Finns du finns jag!

Dör du dör jag.

Mår du bra mår jag bra.

Mår du dåligt mår jag dåligt!

Ska alltid finnas för dig!<3

Ida Karmesjö Björk!§
Du betyder meest gumman , du ställer alltid upp för mej oavsett vad! du är dne bästavään man kan ha. du är den som får mej glad varje secund du är den finaste jag vet assa gumman lämnar dej aldrig lovar !<3 du betyder meest assa , jag vet inte hur jag klarar mej utan dej du stöttar mej varje secund !! assa vi kan bråka men det håller inte länge viissst ????<333 assa ida hur faan ska jag förklara vår vänskap den är så jävlaa stark vi två bästavnr libvet ut visst :)<3 gumman du är dne som får mej att lé skratta & vara glaad , assa kmr aldrig klara mej en secund utan dej , du är så jävla bra på allt. Vi är som gjorda för varan jag hatad du älskad det passar väl xD nej skoja bara men


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: