ÖHHH

PINSAMT:$
hahha jag är sjuk och har bloggat så här lite ?
Usch på mig ... Men aja ska ge er lite uppdatering på saker
just nu chattar jag med johanna
hon har opererat knät tycker synd om henne
men alla opererar väll sig nån dag eller ?
Aja vi får hoppas på det bästa och låtahenne krya på sig :)
Mig med för jag är faktist också sjuk ;) Okej inte kul
har sjukt ont i huvudet och feber ,
Åhh jag viill tävla men men ..
så blir det ibland inget klubbmästerskap för mig i år :(
haah men aja va i skolan där kände jag mig dålig men
jag gick aldrig hem visste inte direkt vad jag skulle
göra så ahh :/Men hoppas jag blir bättre för ahh :)
Vill faktist till skolan ska jag säga en sak så älskar jag
skolan ibland ;) Men inte alltid alltid men ibland :)
Men nu rinner näsan skit mke åhh hatar det :@
Usch vad jag babblar på ingen som orkar läsa ? hahah
men aja vi får väll se hur det går pösspöss !



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: