Mina vänner .

Sätt på låten !
Johanna Rindå
En speciell människa rolig och underbar.
Jag älskar henne sjuukt vi har inte mest
minnen men vi ska få gumman har alttid lika
kul med henne! Tack för att du finns
du betyder grymt för mig många minnen ska vi få!
Du är en underbar person på jorden
du är rolig och knäpp på ett riktigt bra sätt
då! Hahaha jag öskar dig & din humor :P
Du är så helt jä*la underbar!


Olga Thörnevik

Ja var ska jag börja ?
Först en fantastisk människa
och du ställer alltid upp och är jätte snäll
vi va bara sen blev vi vänner
har alltid lika kul med dig
vi har inte känt varann speciellt
länge heller men vi ska få många
minnen det har vi bestämmt right gumman ?
You are amazing beby!


Ida Karmesjö Björk

Gumman vi har känt varann i 6 år
vi lärde känna varan i 6 års och gumman
jag ska säga dig att lära känna dig var
det bästa ! Du är min dag du lyser upp min
dag asså jag har alltid kul med dig,
Och när du får damp är du bara rolig :)
Hahah gumman vi har sjukt många
minnen och vi får bara fler och fler
Asså jag älskar dig ska alltid finnas för dig!
Utan dig vill jag inte leva!


Leonie Palmqvist

Du är annorlunda på ditt sätt alltså bra!
Och jag älskar dig, jag har alltid kul med dig
du betyder så jävla mycket för mig!
Du finns för mig och jag kommer alltid
finnas för dig! Du är den roligaste personen
i världen det kan jag lova dig gumman.
Tack för att du finns du är bäst
och jag kommer alltid älskar dig mest
gumman du är underbarast av alla!
Även om du inte tror mig, Jag älskar dig!


Karolina Fajczyk

Du är alltid rolig att vara med du har cp humor
men den är rolig hahah :) Med dig har jag alltid roligt
jag är glad att vi har börjat umgås mera för jag har
det alltid kul med dig och du är äkta
du bråkar aldrig typ och då har man aldrig problem man
kan vara med dig och ha kul :)
Älskar dig gumman, Du är fantastisk!


Kommer mer senare :)<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: