Me♥Dikter

Jag förstod inte förrens det hänt,
Att släppa taget om dig var det värsta
jag gjort! Förlåt för allt jag sagt förlåt
var allt jag gjort! Men jag älskar dig
ville bara ha tillbaks dig det var därför
jag gjorde så! Du är det bästa
som har hänt mig du är det bästa jag
någonsin kommer få. Tack för att du
fanns tack för alla minnen. Jag
kommer aldrig glömma dig och ditt
skratt dina ord får mig att må bra!
Jag saknar det vi hade
Jag saknar det vi gjort men endå
kan jag inte förlåta för det du har gjort!

Sometimes i just wanna die.
Sometimes i just wanna be with you.
You are the best thing that ever happend
to me. To be with you makes me happy.
You laugh make me feel alright!
All i wanna do is to be with
you, you have the best sence of
humor. And you are the
one and only to me!

Fortfarande inte till nån spec..<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: