Med Sofia :)

Hejhej bloggen ,

Sitter med Sofia baby nu , vi lyssar på musik nu ,
vi åt nyss . Göttgött :)
Öhhm vi ska typ ut kanske . Men aja ehhhhh
asså typ aja vi har kul :P men öhh asså typ
ska göraz en ny header idag ,
Bra va :)

Pössar&Smek


Jag älskar dig du betyder så jävla mycket.
Jag har det alltid bra med dig.
Jag ska / skulle aldrig lämna dig!
Jag hoppas du förstår det för ingen kan någonsin
ta din plats i mitt hjärta ! Att ha dig vid min sida &
att få vara vän med dig.
Det betyer så mycket gumman !
I LOVE YOU BABY BABY BABY OHH :)<33

Well you can cut a rug
Watching you is the only drug I need
So gangster, I'm so thug
You're the only one I'm dreaming of
You see I can be myself now finally
In fact there's nothing I cant be
I want the world to see you'll be with me !


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: