Linnea Ljung!

-Linnea Ljung
Jag älskar dig du är helt perfekt som du är ,
Ingen får ändra på dig för jag älskar dig som du är!
Du är helt underbar , Jag är glad att jag är vän med
dig har haft det bäst med dig. Längtar tills på torsdag
Då ska du jag steffi va! Alltså gumman
du gjorde mitt liv till ett liv värt att leva .
Tack för du finns och tack för att du är Linnea Ljung!
Vi har inte speciellt många minnen
haha men dom vi har är bäst!
Ditt namn får mitt hjärta att slå.
Du är underbar
du är speciell för du är
Linnea Ljung!
Asså du är en äkta vän ,
Kommer aldrig sluta älska dig ,
Längtar verkligen tills på torsdag du är min ängel
du föll ner från himlen
Och blev den personen som idag är
-Linnea Ljung!
Tack för att du finns baby!



-Jag älskar dig gumman , Nu och för alltid!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: