Kan jag lita på dig?

Asså du förstår inte !
Du sa att det skulle vara vi , att du inte skulle svika
mig men det första du gjorde var att svika mig ?
Jag fattar inte jag trodde du var äkta att jag verkligen kunde
lita på dig? Jag trodde faktist men du kanske bara gör så ,
Men om det är så :( Då vet jag inte då kan vi väll skippa
varandra? Jag älskar dig ,
Men jag hatar dig för det du har gjort . Du ljög.
Du sa vi föralltid vi va så mycket i rad . Men var
det bara för du inte var vän med henne ?
Nu när du är vän med henne finns inte jag ? Som du sa att du inte finns
Du bara går förbi mig som jag vore luft!
som det vi har gått igenom aldrig har hänt :O
Jag älskar dig men jag hatar att du gjorde så hur kunde du ?
''Du är min ängel som föll ner från himlen,
vi blev bästavänner men nu?''

Vi ristade in namnen i våra armar det blev stora sår ,
Men vi gjorde allt för varan :(

Kommentarer
annis

Hej på dig.

Hur va din valborg?

Min va super. jag bjuder på massa bilder på bloggen.

förresten har du sett min ny desigen? vad tycker du? :) // annis

2010-05-01 22:19:16
URL: http://annnaizstyle.dvote.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: