hAHAHAH TRÅÅK?

Kan man ha tråkigare en vad jag har nu?
iaf Lema min *ex bästavän* lr vad man säger
har kommit hem lr aa alla säger det har verkligen
saknat henne(A) för aah undra om hon komme och hälsar
på i skolan imorrn ? hoppas iaf det ;)
Aja ska dra nu är sjukt hungrig jag kommer
bli fet som en kossa för jag mår illa typ hela tiden och då
måste jag äta nått aja en är jag nte tjock
och dte är jag glad för bara man inte blir för tjock
så är det heöt okej :)
Aja Har ingen att chatta med, lr joo men asså jaah de blir lite jobbigt
har småbråkat med vissa. Haha chattar med Crille men han spelar
når fifa bajs spel så han kan nte chatta nu vilka bajskorvar
till vänner jag har?
Nej jag drev dom allra finaste vännerna har jag;)




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: