Hahaahha jAG DÖÖÖÖÖÖR !

SOFIA ÄR GLAD FÖR LHON HAR 1§ BESÖKARE MERR EN MIG ...


hELLÖÖÖÖW !
HAHHAH TRÅÅKIGA BAJS SOFIA HARN KUL ,
HAAHAH FÖR JAG -ÄR ROLIG :) MEN AJA YHÄR KOMMER VÅRTAQ SAMTAL.

Jag:kan du följa med mig en bit?
Sofia : Nej skulle inte du åka buss ?
jag: Joo men från centrum.
Sofia : Men varför tar inmte du den härifrån ?
jag: För att jag är bra på gå.
Sofia : Hahahah jag vet , men orkar inte.
jag: Meeen jooo din kooo :)
sofia : men jag måste på toa ( hihiih)
jag: Men jaha latymask :)
Sofia: ''KSSSSSS'' hahah .
Jag : Jag vänta åp dig konm nu :)
sofia: NOOO jag ska bajsa först ( hihihi)
Jag: Okej visssst ( hih)
Sofia : '' Blop Blop Blop''
Jag : HAHAHA jag sitter å väntar ....
Sofia: Hahah hejdå ..
Jag : VAD TRORU DU ÄR ?
Sofia : En flicka som bajsar :)
Jag: everybody knows...
Sofia: HEJDÅ JAG ORKAR INTE GÅ SÅ NU KAN DU BAJSA PÅ
DIG OM DU INTE GÅR :)
Jag : Okej byebye ..

Så va SAGAN slut.

PÖSSPÖSSSPÖSSSPÖSSS&SMEK!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: