FÖRLÅT!

Hejhej min riktigt dåliga uppdatering beror på
det hära nu kommer Jessica talk haha :)

Jag är med i landslaget för er som inte vet så är det bara dom 10 bästa killarna och tjejerna i sverige. Jag har varit på landslags läger och det ska jag säga er är sjukt roligt! Jaa vart ska man börja jag har haft 7 träningspass på 2 dagar. 2 timmar. det är rätt så mycket men asså vill man så kan man:) vi har tränat benen också det var sjukt jobbigt men kul med hahha hud vi gjorde en sak som jag satt och skratta åt i *timmar* hahah ja men asså sov där 2 nätter nice. På kvällarna höll jag Sara och Denise på med killarna gud vad kul vi hade vi jagade dom. och det var stugor vi hade, Då så skulle jag kasta en nyckel till sara(alltså killarnas stuga nyckel) och då så fångade hon inte den då flög den ner i ett hål typ 2 decimeter djupt. omg vad vi försökte få upp den efter en halvtimme fick vi upp den. Hahah Viktor bah: Men Jessica din klantskalle, Hahaha jag bah men Viktoooor :P Och Axel också bara Jessica, mats som trodde på dig:P Hahahahhaha fyfan vad kul! det var det sen andra kvällen så jagade vi killarna och så kramade dom eller fångade dom och krama dom då :) haha inget motstång typ hahaha:) Sen så jaah mer får ni inte veta för jag orkar inte berätta puss!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: