Förlåt mig:'(

Det var inte meningen att såra.
Det var inte meningen att det skulle bli såhär.
Jag saknar dig, du fanns för mig
du lagade alla mina sår.
Jag orkar inte med livet utan dig!
Du var det bästa som hänt mig,
du var den som alltid fanns för
mig du var den som tyckte jag var
bra som jag va.
Jag vill inte leva utan dig.
Jag förstår inte att jag har gjort det här.
Alltså jag älskar dig,
har det alltid bra med dig.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker!
Jag saknar det vi hade.
Jag önskar varje dag att jag aldrig gjort då här!
Jag mår dåligt att inte få vara med dig.
Tack för att du har gett mig liv,
tack för att du har trott på mig!
Tack för att du fanns för mig.
Jag ska finnas för dig!

Kommentarer
Ida

OMG! FAAN! :'(

2010-05-13 23:30:32
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: