Farsta med Ida älskling!

Hejhej förlåt för den sämsta uppdateringen..
men har varit i farsta med Ida och det jag kan säga
att vi var sjuukt flumm(A) hahah vi har så sjuk humor
hahah vi skrattade ihjäl oss av en BH och vi la oss
på golvet och skrattade som idioter!
Hahha alla kollade på oss och då skrattade vi ännu mer.
Hahahha roligaste vafan? hahaha sen du ba kollade
på någon och öpnna munnen och tog ut tungan och det
hahah det var sjuukaste, den personen bara kollade på dig vi
började skratta så jävla mke(A)
Mycket mer hände den hära dagen(A)
har massa bilder men dom får komma imorrn
för ska dra på min träning strax och sånt.
Hahaha Ida & Jag är luffarna på lindex ;)

Hahah sjuukaste vi är men ändå rooligaste(A)

Hoppar du hoppar jag med dig!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: