Älskar dig!§

Du betyder så mycket för mig!
Ibland kan det bli så fel , Men dig sviker jag aldrig.
Jag kommer alltid finnas där. Även om jag inte
syns hela tiden så finns jag för dig , jag lovar
du är aldrig ensam. Jag kan göra fel det kan du
med men vi ska hålla ihop till döden ,
Vi ska stå mot världen tillsammans
. Du sa
''Vi två föralltid , Gör allt för dig älskling''
Lovar du att hålla det?
Gumman jag älskar dig verkligen mest ! 
Jag lovar att finnas för dig att alltid hjälpa
dig även om jag inte betyder mest för dig.
Jag har alltid roligast med dig det kan
jag svära på!
Du har gjort mig till
en glad människa du fick mig att
le varje dag.
Gumman jag vill aldrig att våran vänskap ska
ta stop för jag vill INTE
leva utan dig du betyder allt för mig baby!
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig
vi är inte lika tajta som förut
du har dissat mig jag har dissat dig ,
men vi har aldrig bråkat stort!
Gumman lovar du det här 
som du sa till mig?
''Vi två föralltid , Gör allt för dig älskling''
Det gör jag!Jag finns för dig när 
som helst jag finns för dig dag som natt 
morgon som kväll!
Jag kommer inte svika dig jag kommer finnas för dig jag 
kommer få dig att må bra när du 
mår dåligt , det lovar jag!

Lovar du att om jag hoppar hoppar du med mig? Det skulle jag!
Av : Jessica www.sweettiger.blogg.se

Kommentarer
ida§

Vem handlar texten om?<3

2010-05-10 10:50:49
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: