En saknad!

Sätt på låten!


Sofia Alexandra Pettersson!

Jag minns våra minnen när vi var som allra thigtast!alla våra minnen dom betyder så grymt mycket för mig gumman! jag saknar din så jävla mycket du är obeskrivlig! vill bara att du ska veta att jag glömmer dig inte har ALLTID tid för dig! har alltid roligt med dig gumman! Tack för att du finns alla våra minnen i sommar sa vi väll vara mycket? Det är klart vi ska right? Gumman du har öppnat min värld du har fått mig att förstå att du är den mest underbara på denne jord! Sofia gumman jag älskar dej sjukt mycket! det vet du jag lämnar dje inte för nåt ! 2 veckor i rad gumman , och vi han med allt som man kan önska sej göra visst ? vi har dom bästa dagarna tsm såklart, gumman du skaveta att jag lämnar dej inte för nåt assa jag lovar du betyder grymt! vi kan inte glida visst vi sitter fast förevigt! gumman du är den som betyder grymt , tillexempel på grönan du bah jag kmr imte åka frittfaal när vi åkte så du bah igen igen igen som jag sa att du skulle säga haha gumman :) sen vann vi inget på chocklad hjulen :( men nästa ggn visst :) assa sofia baby du ska veta att du betyder sjuukt! assa jag stöttar dej alltid gumman! Tack för du finns!


Kommentarer
vanessa

så jävla grym låt!

2010-06-01 09:43:57
URL: http://vanessaw.devote.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: