Dagen.

Hejhej!

Dagen har varit helt okej?
Hahah först så mötte jag Leonie i centrum.
Sen var det skola blabla bla.
Sen var jag med Karro,
Jojje, Kanya, Vincent efter skolan lite
vi va i fontänen.
Det var bara jag och johanna som blötte oss...
Sen så gick jag och Karro och va med Crille
ett tag han var dum mot mig.
Han sulade en innebandyboll på min rompah.
Aja sen skulle ha byta om då drog jag och karro
till mig och jag bytte skor. sen så drog vi till centrum.
Sen kollade vi på Antons & Crilles träning:)
Dom var skit bra(A) Jag suger :P
Aja se skulle karro hem och
då skiljdes vi åt imorrn ska vi typ också va efter
skolab lr nåt sånt men vi tog lite bilder
ni får se sen kanske :D

Pöspöss



Kommentarer
William

söta ni är tjejer

jag runkar gärna för er i cam

[email protected]

2010-05-20 21:27:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: