BÄSTA DAGEN !

Ja viecoinlägg är rätt kul :)
hahah men aja i know U like it :)
men nu kmr det roligaste på hela dan :)

Jag , Karolina och Moa vi ''Spionerade'' på Crille och Anton :)
hahha vi söög dom såg oss direkt :P vänta har inte kommit till det roliga :)
sen så va vi i skogåshallen , och ahh då kom Crilles & Antons tränare och
bah vem är Crilles tjej då ? Jga bah ingen eller hon så pekade jag på moa
han bah ahaa :) sen gick han in igen sen hade do tränng elle r nåt venne .
Sen så var det massa killar jag började säga hej till alla som gick in
hahah mer än hälften svarade . Sen så sa jag hej till en kille
Han sa : Tja flörtigt :) sen när han skulle in jag bah hejdå :)
Han bah pusspuss :) Hahaha jag moa och karolina satt och skratta
fett mycke sen skulle alla ut så kollade han på oss och vi skratta
fett mycket men det var roligt men jag minns inte om han var söt eller inte
men jag tror han var söt:) ahahha ni skulle vart med skit ¨kul :)

Pösspösss :)




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: