Älskar dig!

Sätt på låten först innan du läser!
Jag älskar våra minnen.
Jag älskar dig så jävla mycket du finns alltid dära,
du är en vän man bara inte kan glömma du är en vän
som man inte kan sluta älska!
Du har gett mig styrkan att våga tro på mig själv
att våga veta att jag kan.  Utan dig hade jag inte
blivit självsäkrare , Utan dig
hade jag mått dåligt!
Det känns skönt att veta att du finns vid min
sida!
Att jag älskar dig så mycket som jag gör är för att
du är äkta! Jag vet det,
Jag mår bra när jag är med dig.
Jag har roligt när jag är med dig.
Med dig känner jag mig helt enkelt som bäst.
Du vet att jag älskar dig du vet att jag aldrig skulle svika dig!
Du finns för mig dig kan jag lita på.
Tack för att du finns & är den du är!
Älskar dig

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: