Tråkigt (a)

HEJHEJ bloggen <33
aja iaf så har jag juukt tråkigt hust nu nån som vill va ?? aja det här i nlägget ska nte handla om J.B så aa nåt annat inlägg får handla om det :) aja iaf så är ingen på sms humör lr ingen svarar ju haha ? men aja sitter o kollar på disney XD och datan som alltid ttyyp aja lämnade hunden igår kväll så jag har lånat den 1 ½ dag hihih nte så länge hhaa meen endå :) aja den var jätte söt o rolig såklart vill jag ju skaffa en hund men då måste jag göra allt jobbigt hahaha så måste nog skaffa ett annat djur hihihi<3 aja ska ta nått godis och aa göra nåt nu :) aja är inne å facebook hahahah <33 aja kollar in olika bloggar nu hihih :) aja vill bara säga en sak om J.B för er sm nte gillar han sorry :(



puss puss / Jessica B



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: