Så Tråkigt ....

Hej hej cuties :)
hahah har så tråkigt så det roligaste man kan göra är att
blogga :) hahha men det är alltid kul att blogga om folk uppskattar det :)
aja får väll göra ett lpngt inlägg så jag får ur mig llt jag vill skriva för det är bara jobbigt
om jag sitter och skiver tusen inlägg med 5 meningar på haha ?
aa så vill bara skriva ut lite :P
hahah skriver iget intressant nu ddirekt men försöker för
eran skull som alltid :)
Skriver om den här veckan och lite av förra :)
Förra Veckan!
Fredag: I fredags varj jag med ida vi var i farsta och handlade då köpte
jag min gula mjukisdress :) och mitt vita linne osåvidare haha
men pallar inte kriva allt och sorry för att ni inte fick bilder  på dte men om
jag har det som outfit nån gång så får ni dte promes :)
och efter farsta så drog jag och ida till henne snabbt sen drog vi till
mig och kopierade och det aa ni vet :)
och sen så ahh var vi ute i en och en halv timme haha:)
lr tror det var d¨å ? hahah sämsta minnet :)
Lördag: Jag och ida vaknade kl 7 hahah fett cpbarn :)
aja sen så år vi frukost och bajs ( hemma hos henne)
sen så kom hennes farmor så drog vi till skansen
hahah mina skor blev som en vattenpöl så blev fett dampig
hahaha ida bara men sluta gnäll :P
men aja sen när vi åkte därifrån fick vi en vrsin pizza as
stor vi orka bara halva hahahha vi var jätte mätta
spydde ju nästan vafan :) men aja det var lördagen det haha
lite mer på kvällen men palla skriva ?
Söndag: I söndags vaknade jag och ida ( hoss mig )
sen så låg vi kvr i sängen typ 1 timme hahaha men
sen åt vi frukost fett hungriga :P aja sen drog vi och la oss i sängen
igen haha latmaskar :)
men aja sen så skrev linnea till ida mycket och
så bästemmde vi att vara md henne :)
oh så drog vi till ida var tvungna att gå ut med hennes
hund aja vi kulle möta linnea så vi gick med boston till linnea :)
aa pch sen till ida igen hahhaah bajs blä :)
aja sen tog vi skit  mycket kort som ni ser nere :)
aa och en gjorde vi mkt och sen drog jag :)
Måndag: Idag var det skoldag tråkigt men det var endå kul
hahaha för fick va md söisarna leonie & Ida :)
Aja så efter skolan va jag md ida o leonie men
sen skulle vi dra typiskt men aja venne pallarf inte skriva mer
TACK FÖR ATT NI TOG TID PÅ ER ATT LÄSA
kyssar till er on real :)§§§

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: