Om man inte orkar mer?

Hejheh söta läsare i know i know tusen inlägg samma secund hhha ne drev sötisar
aja Men Lyssna noga nu ! Om man inte orkar blogga mera
men inte vill göra sina lösare besvikna lr nåt sånt hhahaha :)
hur gör man då anställer man en ny or what ?
aja ska försöka blogga om du vill hjälpa till komentera in
din blogg om du har en så får vi se PÖSS!

Aja vaed fanhn ska jag göra nått kul nån vet man kan göra ?
lr ingen vill ju komentera venne vrf alla bara typ struntar lr vet inte
aja ka nog sluta blogga eftersom ingen komentar alls
fast staistiken håller sig i form ?
aja bjuder på några bilder nu
Kyssar
Öhm lägger in bilder nu men datan dampar
juh fuck !
Öhm me is tierd :)
Pallar inte slut blogga cp va ? men aja då har iaf dom som klickar in sig på min blogg nått att läsa
sant ! eftersom bloggarna startde för länge sen så har ´ganska många börjat uppdatera
dåligt me to ! så jag ska försöka verkligen försöka jag lovar
att jag försöker men jag kan inte lova er att jag kan förlåt men så är det
''Lova aldrig det du vet att du inte kan''
är så ledsen att jag inte kan lova bra uppdatering men jag kan ju iaf ge er 1 långt ( längsta)
inlägget jag skrivit kanske längsta som finns kan man göra reckord eller
haha nu blev det rikitgt kul att blogga vet att jag inte alls skriver något vettigt hahaha
men iaf så skriver jag och aa ni läser sluta läsa då ?
hahah nej drev sötnosar , men om ni tycker det är tråkigt snälla
LÄS INTE DÅ VILL ATT NI SKA LEVA LIVET
BRA OH INTE HA TRÅKIGT !

Jag kan inte ge er mer en vad jag kan.
Jag kan inte lova om jag inte kan.
Jag kan försöka men jag kan inte lova att det går.
Jag kan hjälpa men det blir inte alltid bra.

Ni kan komentera men allt kan vara sårbart.
Ni kan läsa men inte alls bry er.
Ni kan bara kolla för att tycka jag är dålig,
Visst gör det jag slösar min tid på er
och skit får jag tillbaka .
if that happens i will go back and not do
yours decition!

Hahahah sista var faktist sant ,
varför ska jag egentligen slösa min tid på att
ingen ens bryr sig ?
Nu gör jag det för att jag bryr mig om er och att jag vill att ni ska ha något att göra läsa
förstå se ha kul ? jag vill ju att ni ska kunna ta hjälp av min blogg och
bli bättre en mig jag vill att ni får en bra framtid .
Visst jag känner kanske inte alla som läser men
jag  kan lova attt jag skriver BARA För eran skull om ingen läste
skulle jag inte alls skriva jag gör det här inlägget för att ni ska ha något att läsa
för om ni inte orkar läsa nu ocgh jag inte har uppdaterat på länge
så kan ni ju faktist läsa hela :)
jag tycker texten blev väldigt bra !

Gud vad mycket ni får läsa tycker nästan att ni borde vara glada :)
men aja nu skriver jag lite senare och förlåt förlåt förlåt
fö att ni inte fick några bilder men fattar inte varför den inte laddar in till datan så fort
jag kan så ger jag domm till er

KYSSAR !



Kommentarer
Therese

Hej , söt blogg :)

2010-03-17 20:35:02
URL: http://tessanbell.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: