Mera info !

fick inte tillstånd av ida absolut inte hahhaha :)
men aja iaf så tänker jag bäretta mer :)
ni kan se mer av texten på idas blogg
www.idakarmesjobjork.blogg.se
Hahahah nu kmr hela texten även om ni redan läst lite så kmr hela texten puss lr hela dan !
Jag har varit med ida idag vi drog till '' centrum'' haha
ida fattar det sen när vi kom tillbaks så drog vi hem till ida lite
snabbt sen drog vi till mig ! då kopierade vi ut en bild haha
och aa ahahha :) och så gav vi den till ****** och sen var vi ute med
****** i en och en halv timme :) vi kastade snöbollar pratade
gjorde allt och hahaha framför allt skratta som inihelvete :)
aja efter 1 och en halv timme var ****** tvungen och äta så jag och ida drog
hem till oss sj'lva så åt vi och
imorrn ska vi va igen ofc gömman :)
Det var min dag den var ju längre en texten men pallar inte förklara och ida vill inte att
jag säger vem så
KYSSAR !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: