Me ida and Linnea<33


Älskar dig flumm-kompis!



Innan vi skulle gå ut och busa lite!


Ute with mina girls!



Vi gick upp på nåt garage tak? Haha, det kom en taxi & nästan såg oss! ;-)



Älskar er grymt! Flummis & Twilling§



Linneas & mina söta små kalla fötter!

Våra snygga skoggor? *Host*

Man ser inte så mycket..



HAHAHA! Vi har såå roligt..



Hoppar du hoppar jag!§

Linnea gumman, du är världens bästa flumm-unge! 



Vi gick in efter ett tag, för Ida frös om fötterna!


Här kommer massa flumm bilder på mig & Jessica sötnos.



Ida ligger helt död med Linneas mobil..
Alltså vi tog bilder i mörkret för det var "The earth our"



Vet inte varför Ida inte ville vara med på kort? Hon var för upptagen med
men mobil? Hon smsade skit länge med *hemlig*




(?)


Usch, BJUDER PÅ A.L.L.A !


MOHAHA! Kolla Ida.

PARTY!


Love the picture!


Bilden blev udda..


Love you guys!







Lovar.. det är bara några bilder kvar!













Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: