Leonie Palmqvist!§

Gumman du har alltid funnits där för mig du är alltid
den som gör mig glad , gumman jag saknar förut när vi var so tajtast när vi var
bästavänner och när vi typ alltid va med varandra §
och när du alltid dampade på mig men efter en secund var vi bästavänner
igen. gumman du betyder allt asså om jag inte hade haft dig
hade mitt liv varit dubbelt så dåligt !
jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig. jag saknar alla våra minnen från förut
när vi låg i gräset och när vi lekte tyyp magi hahah ?
aja det var iaf roligast med dig § du är fortfarande lika rolig
det är bara det att vi nte är lika mke och vi bråkar mera
( inte för vi bråkar mke) men det känns bara som att jag vill ha tillbaks
den gamla tiden när det bara var du jag och ida vi hade
det alltid bäst och roligast det var så skönt men nu klänger alla efter att få vara med dig
så det är tyyp svårt att få din uppmärksamhet.
då är det skönare efter skolan eftersom då kan man va mindre men
då är det mindre id att vara på eftersom jag ska alltid
på träning :(
Jag saknar förut när det var du jag & Ida när
vi typ alltid var med varan och vi alltid hade kul :)
Men nu känns det som om alla ska vara med som om det inte är vi längre
utan alla :/
MEN DU SKA VETA EN SAK JAG ÄLSKAR DIG MEST!§


Nu haha love you baby!§

Längre sen då det var du jag & Ida



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: