INFO OM TÄVLINGEN !§

hejhej sötisarna hur mår ni idag då ? §
hoppas ni mår bra för på nästa inlägg blir det en tävling jueh :D
aja iaf här kmr info.
man ska ha en sida man vill ha länk på glöm inte att länka den på
komentaren!§ och ingen kan rösta för så här går det till
jag drar lotter jag lovar att jag gör rättvist !§
och andra priset blir 2 länkningar i inlägg det blir inget tredje nu tyvärr
orkar inte göra det :D även fast det är länkning bara men senaRE
kanske det kommer bättre saker det får ni se :D
kan ju alltid köpa nått halsband lr armband :D
aja iaf kan man ha vilken sida som helst facebook
twitter , blogg, youtube osåvidare :)
så alla kan vara med men ta gjärna med erat namn om ni inte vill det så
är det okej men det skulle vara jätte bra :D aja det var info
om ni vill veta mer komentera bara puss puss
Ojuste här är dom CONVERSE jag antagligen ska köpa
så nu härmar jag ingen om andra har det !§
Jätte fina på mig sa leonie & Ida hahaha :D
KYSS

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: