Ida Karmesjö Bieber Björk!§

Ida Du betyder mest gumman det är dig jag vill leva med
dig kan jag säga allt till och det vet jag drf att du håller saker lr
kanske inte men aja jag litar på dig och gumman du betyder allt
asså du är helt jävla underbar jag kan faktist
inte beskriva dig med ord !§ gumman
asså jag saknar dig hela tidne ! jag kmr ihåg våra minnen
lr vissa inte alla vi har typp fler hundra tusen !
men vissa kmr jg ihåg specielt!§
Jag kmr ihåg när vi va på något bad minns inte vad det heter
och så åkte vi en orange ruchjelkana den var jätte seg ock vi fastnde i den haha
vi baara trök oss ner och bara
vi åker inte de igen hahaha!
vi blev fett rädda :) och tyyp när vi gjorde våra lappar och försökte
lura han haha minns du ?
haha vi ba det är sant han ba nej.
vi ba jo han ba nej hhah
så hållde vi på men till slut sa vi att det inte
var sant synd att hn inte trodde :P för då hade det blivit kul :)
aja gumman dte jag vill få fram i den hära texten är att jag alltid
kmr älska dig sjukt mke och att du alltid
knr  ha en stor del av mitt hjärta !§
Asså gumman du ska veta du är underbar och en viktig sak !§
JAG ÄLSKAR DIG KINES TWILLING MEST !§

//din Jessica Bieber karmesjö björk

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: