Ida hjärtegumma?

hahhaha hejhj alla sötnosar :P
nu chattar jag ju med underbaraste ida ''BUS''  Karmesjö Björk sötnos:) aja vi sitter och skickar hjärtan te varandra hahah men vi skriver inget haha ? venne vrf :P men aja ida ska sova hoss mig idag igen :P hahah ch imorrn ska jag låna hunden jippie :) den är så göllig :P men aja idag fyller pappa år halv 12 på dagen hihihi <3 men aja venne vad jag ska göra just nu :P men aja ska tvätta håret snart :P<33 så vi ses efter jag har tvättat håret då blir det bra :) aja här kmr en bild på mig och ida år 2007 lr 2008 hahah :P vi är super söta då inte lika bichaktiga hahah ?:)<3
jag saga leonie miss <33
jag saga :P<3okej bilden på mig och ida hittar jag inte ska leta :P<3
Jag och ida 2007 <33

Ida hoppar sötnos :)

Ida jag kram kram :)<3

Hahaha ida minns du FJORTIS MODELL :p<3

Ida ohc mina fötter hahahah :P<3 ser ut som träd:P

Ida gullunge 2008 <33

Idas och min skugga hahahha <3

Ida bara du fattar texten saknar då :'(<333


Man måste ju bjuda lite på sig själv :P inte så snygga bilder :P<3

aja puss och hejdå sötnosar :)<3



Kommentarer
ida

OMG vad gamla bilder! äslkar dej jessica!<3

2010-03-01 10:02:37
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: