Leonie Palmqvist & Ida Karmesjö Björk!§

Leonie Palmqvist & Ida Karmesjö Björk !§

Jag älskar er och det måste ni förstå!§ ni är mina allt §
asså ni skapar min dag och min natt :D jag minns när vi va och bowlade ,
hahah leonie var ju bäst på att skuta under benen baklänges ,
hahaha hon hade typ det omöjliga så skruvade den sig och hon tig båda hahah
och vi sköt tre samtidigt hahah och jag var seg så den han stängas och mitt
klot var utan för hahah. och jag sköt så skulle den komma utanför men
den nudda mitt klot hahahah:D och sen gjorde vi 4 samtidigt igen
och då var leonie lite seg hahahha :P och jag minns när vi va
i centrum biblan och vi skulle spela data sen ida bah sate på facebook
och så kom dom och fi fick fett mycke skäll och leonie
hållde på med ida bah vafan gör du hahah
nu kan vi inte kolla längre :D hahaha jag bara  satt och garvade :D
Och nu ett varsitt minne med er :)
jag minns med dig leonie i skolan när vi va hela
dagen och tog typ tussaen bilder
saknar då vi hade fett kul vi garvade typ ihjäl oss.
haade as kul med dg då ! och läfger upp bilderna sen
och jag minns förut när vi va md varan hela tiden i typ 2an
hahah på rasterna jag har bilder på det också
hahaha och när vi va hemma hoss dig så ba garvade jag över
MISSYOU så råkade mitt tuggumi komma på
hans päls vi bah satt och garvade :D
Och jag minns med dig ida när vu va i farsta och du hade inga pengar
så vi gick runt och köppte saker till mig
hahah och du fick välja min BH och ingen vågade
ta den till kassan hahah fett cp §
och när jag slagga hos dej så bah fick jag damp på dig
och jag bah sa att jag skulle sova
på din svarta stol hahahah :D ochh du bah jessica kom hela tidne jag bah
nee :D och hahah sen kom jag och så dampade vi.
och så minns jag när vi va md ******
och ditt hår fastnade på hans jacka och när
det gick v så fanns ditt hår kvar hahhahaha
ni bah hjälp och jag stog och garva nästan ihjäl mig fyfan vad kul
vi hade då och jag kommer alltid
ÄLSKA MINA SÖTNSAR MÄÄST!§



// Eran Jessica Palmqvist Karmesjö Bieber Björk !§


Love you babuuus !§

Kommentarer
Anonym

vilka idioter ni är asså

2010-07-21 13:48:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: