Hahaha

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg. 
3. Stanna när du räknat till det numret som står innan frågan och skriv första meningen i sms:et. 
4. Gör likadant på varje fråga




1. Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?
Nej för att jag vet inte vem det är<3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
E hos anton<333

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? 
Okej tack<33

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
Inget:P sj ?<333

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
Har du någonsin upplevt kärlek, eller lycka? Riktig kärlek,

riktig lycka?Det kanske du har , men imorgon kommer

du känna riktig lycka. Din kärlek eller bara någon du älskar

som vän kommer att ge dig en bekräftelse att du är den

han/hon vill ha. Det sker runt 12 på dagen. Men du måste

skicka vidare till 10 personer annars kommer du bli

riktigt sårad klockan 4 imorgon .

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 
Vi ska hem till mig och städa nu!<333

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
E i bilen och väntar på min pappa och mamma<33

8. Vad vill du höra mest av allt? 
Men asså jag vill men vet inte vad jag ska säga till linnea:-(<3

Vill inte bråka med dig för du betyder allt!<333

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? 
1234567<33

10. Din romantiska replik? 
Oj mena match:P<33

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Säg till ida att komma till mitt skåp<3:*

 

 

Hahhaa lite kul fatist  testa själva busenkelt PUSS


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: