Fortsättning av ute<33

hejhej alla nu får ni en liten ledtråd också vem vi var ute med :)
hahaha men aja vi var ute i typ en och en halv timme öhh fet kallt kasta snöbollar iaf hahahha :)
aja niceit niceit aja vi var med ****** hahhah mer öedtrådar får ni inte
eller jo om jag får tillstång av ida hahha :)
men aja imorrn ska typ jag och ida till farsta niceit hahha :)
aja vi är niceigast så ala vet ;)
aja Så ni vet så ska jag köpa saker där då hahaha
världens bästa hemlighet i know
don't tell anyone hahah :)
men er kan man ju lita på dte vt jag men alla kan kolla
så hur kan man skriva en hemlis ?
ahhaha men om den var spärrad skulle jag skricva :)
men nu gör jag inte det hahhaa men aj
KYSSAR/ Jessica Bieber som älskar sin Ida Bieber

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: