Today!

Karolina om :S:
haha, fet skön du är jessie
hAHAH MAN TACKAR , och jag ve :D <33

Hejhej idag har jag varit i skolan gjorde inte speciellt mycket?
Städade, Imorrn är det skolavslutning :D
Aja Vi speade brännboll mot lärarna och förlora-.-
Aja sen så drog jag karro och moa och kolla på nÄR
6C mötte lärarna, Då vann sexorna!
Jag och karo hejade på lärarna så vi satt och buade.
Vi buade åt , Philip, Anton, Crille, Gurra, Marcko
Typ dom :D Hahah aja Sen var det kuligt när vi skulle
filma!
Aja har haft det bäst med lilla karro idag :D
Sen skulle jag till fasta då handlade jag massor ni får bilder
senare :D när jag har tagit kort :D
PUSS!
Baby, Forever you and me!<33♥

Kommentarer
Karolina

jupp baby you and me

2010-06-08 20:16:51
URL: http://karolinafajczyk.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: