STOLT ÖVER MIG SJÄLV!


Jag är stolt över mig att jag har lyckats,
att leva livet.
Att må bra.
Att vara lycklig och ha roligt.
Att kunna våga!
Men det är inte bara tack vare mig!
Tack alla mina vänner jag har haft och har.
Många har kommit några har gått.
Men alla har gjort mig till den jag är
fått mig så här glad!
Även dom som snackat skit mig,
det har fått mig att förstå
att alla är inte att lita på.
Och dom som älskat/älskar mig har fått
mig att förstå,
Att allt kan gå!
Jag vill säga tack till alla
dumma och snälla
tack till alla gamla
och nya vänner!
Vissa hat haft större plats vissa
mindre men alla har haft
en plats och alla har hjälpt mig!
Jag vill bara säga tack tack och tack
till ALLA!




Kommentarer
Jenny

ne va gullig du va! :D<3

2010-06-12 20:55:52
URL: http://thatiswhoiam.blogg.se/
Sara-badminton

Fint sagt :)

2010-06-13 19:55:17
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: