Min dag,:)

S k a  b e r ä t t a  o m  m i n  d a g!

Ja först var jag med Johanna vi drog till mörtviks fotbolls plan.
Och spelade lite, Sen drog vi till badudden och jaa seceret :D
Då ringde Karro 0och frågade om vi ville vara med dogge henne och Jennifer,
Och då sa vi okej, Så mötte vi dom då va vi,
Vi drog till mossen och jag vi fråga alla om boll.
Men vi kunde tydligen inte få låna av nån?
Så det va massa killar där vi tog deras boll
Dom dampa på oss och sköt den på oss och allt fan
va nice.
Sen så skulle karro hem men först ville alla dricka
så vi drog till Östra gymnasiet och tog dricka,
Va skit äcklig vatten :O
Me aja sen så drog karro då ville alla hem.
Jag , Jennifer, Dogge och antagligen Karro ska
vara imorrn,
Aja påväg hem gick jag jennifer Johanna och Dogge,
Och vi buusa fett mycke
det va skit najs .
Iaf orkar inte berätta i detaljer men
Vi 4 vet,
Hare bra sötnosar :D
Puss på er!:love:




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: