Min dag imorgon (A) :)

Alla mina läsare beundrar ju mitt privatliv..
Nej jag drev, men ni år veta vad jag ska göra imorrn,
Jag-nej jag ska inte kyssa nån.
Läsarna-Jessica, Säääg ditt privatliv vi vill veta :)
Jag- Öhm, vissa vill ju ha ett eget ? :D

Jag drev bara haha mmen här komme rmorgondagens planer:

Först ska jag på bio, Eclipse med Steffi & Madde babes,
Vi ska ha det fuking jävla cp kul :D<3 ouf vad vi ska ha
kul, fan vad jag ska berätta vad kul vi haft & SKRYTA!
sen drar vi tillbaks dom ska hem och jag drar och möter upp
Sofia Bästavän, Så ska vi vara och ha dte bättre en bäst och roligast,
Sen Slaggar bästavän hos mig, vi SKA vara vakna fett mke och typ hoppa
studsmatta mitt i natten :D Fyfan vad nice vi ska ha det, ska säga till mamma att vi vill ha pengar till
chips och och dricka och grejer :D <3

Aja hare bra utan mig, för kmr inte blogga spec mke :)<3




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: