Linnea Ljung!♥

Älskling du vet inte hur mycket du betyder för mig.
Du betyder allt vill inte leva utan dig älskar dig,
mår bra när jag är med dig!
Du vet att jag alltid finns för dig!
Kommer alltid finnas för dig ska kämpa för oss .
ska inte låta nån komma i vägen för oss dom ska vi slå ner right?
Gumman jag vill leva och dö med dig älskar våra minnen och älskar dom vi kommer
få älskar dig mest!
Jag lovar menar det älskar dig mest och
det ska jag alltid göra ska finnas för dig ska göra
allt för oss! tack för att du finns, Tack för jag får vara vän med dig!
Gumman du är mer en ord du är äkta!
Du är betyder allt.
Du är en av dom jag aldrig kommer offra du är
den jag kommer kämpa för du är den som är äkta och rolig
du har helt enkelt allt man kan önska sig av en vän!
Tack för att du finns och är så bra vän.
DOM SOM FÖRSÖKER SKILJA PÅ OSS SKA
FÅ SPÖ HAHA!
Linnea du vet att jag älska dig mest du vet att du betyder allt!
Du vet att jag aldrig ska släppa taget om dig!
Jag vill alltid vara din vän vill alltid
vara sams med dig!
Vi har inte bråkat nån gång,
Jag är stolt över oss. Tack för du finns gumman!
Med dig mår jag bra med dig kan jag skratta med
dig kan jag le påriktigt!
Gumman har jag dig har jag allt!
Älskar dig mest gumman!


Minns du när jag gjorde en fuckad toffs på dig du bah ooo fett snygg  haha
Det var nog den mest cpade toffsen ;) Och när jag och sofia bah:
Linnea sover...
Du bah : NEJ DET GÖR JAG INTE,  så somnade du haha :) <33

Det jag vill komma till är att:
DU BETYDER ALLT! 

Kommentarer
L I N N E A

HAHA! aa jag minns det :) älskar dig gumman, tack för allt vi gått igenom! i love you <3

2010-06-27 20:38:12
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: