Jag vet inte.

Jag har aldrig vetat exakt,
Har aldrig varit så glad som jag alltid verkar
har aldrig orkat säga nej,
Har inte litat på att mina vänner ska säga okej,
Men genom tiden jag har levt så finns
det äkta vänner det finns dom som ställer upp.
Jag har lärt mg att vara tacksam tack för
att jag ens fick leva, Att jag får må så bra som jag gör idag är
det inte många i andra länder som gör.
Det finns folk som svälter ihjäl medans jag sitter och säger att jag inte gillar
maten.Visst det gör jag inte men tänk om jag inte ens hade funnits.
Hur hade det varit då?
Till alla som läser det här, Ni är bra ni klarar det, Bara ni försöker!



Stort tack till er,

Sofia, Ida, Johanna L, Johanna R, Olga, Karolina,
Linnea, Amelia, Jenniefer, Stephanie, Madde, Crille,

Och ett stort tack till en speciell person,
Den som jag alltid kommer att älska ,
Den som jag alltid har kunna lita på och den jag har känt i
7 år snart, Leonie Palmqvist!
Tack för allt du har gjort för mig.
Älskar dig grymt.♥







Kommentarer
Anonym

Har du inte sett?!! Det finns en blogg om dig och Leo. thenewgossip.blogg.se

2010-06-20 23:09:25
elin

vad bra skrivet<33

2010-06-21 11:44:51
linnea

En riktig snygging på bilden! :D <3

2010-06-23 20:58:13
URL: http://linnec.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: