Haft det kul, Min dag.

Hejhej ,

Jag mötte upp Jenni och så drog vi till centrum ,
Så mötte vi Dogge och köpte godis,
Så fick vi tjata på karro att hon skulle komma,
Hon ville inte se på skräckis så vi gjorde inte det.
Men aja vi hyrde allt för min syster,
Vi kolla inte på hela för vi ville busa,
Juste tog 1 timme för oss att välja film.
Och sen så skulle dogge dra efter vi hade busat lite.
Och då va jag Jenni och Karro kvar.
Då så Drog vi till centrum dom köpte power king.
Sen så skulle jag äta.
när jag hade ätit mötte jag upp Jenni.
Så drog vi till henne och Hon bytte kläder sen drog vi och
gjorde kuliga saker för vi är bäst :)
Sen så har vi haft det sjukt kul ,
Men aja sen skulle jag dra hem då drog vi och nu så jaah
Och juste en sak bara.

Ska kolla på Bio Med älsklingen Jennifer imorrn,
Fan vad nice , Puss på er! <3



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: