.

Jag ger upp för lätt.
Det är mitt enda sett, Kan inte förstå mig själv
kan inte lita på vad mina hjärna tycker.
Rädd för att bli sårad rädd för
att ingen ska förstå.
Rädd för att alla ska hata en.
Vill bara kunna göra som min hjärna
vill, som mitt hjärta tycker.
Kan inte för svårt kämpar men det går inte.
Förlåter för lätt, För att jag vet inte
om jag ska bli sårad eller inte.
Förlåter för lätt, vill inte förlåta
men kanske alla hatar mig sedan?
Då vill jag ha nån kvar.
Ska kämpa ska försöka göra det svårt ska inte vara
lätt ska låta det gå ett tag ska kämpa
för friheten
ska kämpa för att kunna hålla emot.

Jag vet inte vad jag själv tycker.
Mitt självförtroande försvann när jag förstog
att livet inte bara var en lek.
Att såra är lätt:(
Förlåt alla ska göra allt för er,
Ska inte förlåta lätt ska inte hålla på.


SKA GÖRA SOM JAG VILL OCH TYCKER!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: