Dikter :thumbup:

Nobody are perfect.
Nobody can be perfect,
Everybody wants to be perfect.
That's they biggest wish.
But my biggest wish
is to just be with you.

Everytime you are near me i feel it
it feels like, Butteflies in my stomach!
You can make me smile,
You can make me cry,
With just words.
You are the sun in my world.
You are the one that makes
me wanna live.
But you just think diffrent
than me.

Jag älskar dig ,
Mer en vad du tror älska
är ett starkt ord,
Finns hos alla men vissa vägrar
släppa ut det.
Jag vill släppa ut det vill skrika,
För det enda du gör är att
ignorera, gå, springa , längre en så får det
inte gå kan inte släppa ut vill vara flyga upp
och iväg, Vill ge dig allt jag har,
Men då har jag ju inget kvar.

Jag kämpar varje dag,
För att leva och må bra,
I detta liv jag kan mycket göra.
Men med dig blir jag knäsvag
jag får inte jag bara får inte.
Jag trodde du var speciell
inte som dom andra.
Men jag hade fel, Du är
som dom andra.
Med andra ord, Falsk.

Älskade dig, Vill ha dig.
Men kan inte förlåta ,
för alla fel du har gjort,
Minst hundra, Vill börja om vill starta
om precis som du,
Men kan inte kan bara inte
släppa in dig igen.
Ska låta dig flyga bort med vinden
ska ge en annan den chansen.
Att få dig vid sin sida, att må bra av
ditt skratt, som jag brukade lyssna på.

Du var min bästavän,
Du var den jag brukade bäretta allt för.
Men nu du går och skvallrar du byter
hela tiden, Vet inte vad jag ska tro.
Ska jag tro att du vill vara min vän.
Eller ska jag tro att du är den falska
person som jag inte trodde?
Ska jag låta tro på dig?
Tro på alla din ord, Kunna vara säker hos dig?
Är du den vän jag faktist kan
Lita på?

Dikterna är skriva av MIG,
Inte menade till nån speciell,
Kanske 2 styckna.
Men det vet jag själv.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: