Är med sofia:)

Hejhej alla ;D

Nu sitter jag och sofia i sängen och bloggar,
Öhm och Ida vi skulle inte ens vara i Crille igpr nör det stog på mitt inlägg men nu ska vi göra nått...
hahah vi skulle köra s & k :D så bajs på dig :) <33
aja men igår hade vi det kul kul ligt :D Vi först på dan så vaknade vi och åt frukost sen så sdrogh vi till Crille ,
där va Crille , Kevin , Eriico, Nicklas , Va där i typ 1 timme , sen så skulle om äta i centrum då drog jag och sofia och badade, Det var nice sen kom dom och bada men inte me oss!!! Sen kom Linnea Ida och Moa och bada då skuklle jag hoppa me det var läskigt :P Sen efter typ några timmar drog vi tillbaks och körd lite forboll.
Eller passningar då! Så kom Crille och Eric och fråga om vi skuille kolla på deras träning , då sa ci kanske .
Sen så bytte jag om sen gick/äkte vi till sofia då bytte hon om! SEn drog vi och kolla på deras tränign ! Sen drog vi till sofia och åt sen va vi med Crille anton och Erico sen drog vi !

PUSS OCH KRAM MASSOR AV BANAN!:d<3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: