Svar på frågestunden!Del 1

Hejhej Alexandra.
Tack så mycket, :D
Jag har bloglovin, men har glömt namnet och det. så tyvär :(
Hej Anonym.
Nja det är ju faktist snällt att skriva fin blogg, men kunde varit
kul om dom fråga men den är okej för mig. Men tack endå:)
Hejhej Carro :D
1. Ljus rosa och Ljus blå!
2. Jag har ingen kille just nu, så han har väll inget namn ? :P
3. Tacos typ ,
4. Frida typ.
5.I dont know ;)
Haha varsågos ALLT :D
Hejhej Charlotta.
1.Kan nte följa bloggar, har inge bloglovin.
2.Har inte kollat en :)
Kramar :)
Hejhej Dina.
1. Ljus rosa & Ljus blå.
2. Fanta typ?
3.Många .
4. Venne?
5.Nej det var 3 veckor sen typ..
Shuuuue Hunniiii :D
1.Skräck :D
2.Nee, :(
3.Haha dte venne?
4.Har 3 st :D
5.Berättar kort orkar inte förklara allt? :D
Flera av mina kompisar hade jag tyckte att det verkade kul så jag testade den här är min andra blogg
Min andra blogg får ni i nått annat inlägg. den var med Fiia :D
Heejhej Ewelina ,
1.Hund
2.tacos
3.Frankrike eller usa.
4.Ljus rosa och Ljus blå;)
5.Vara med vänner!
Hej dina igen:)
1. Jag vet inte :D
2.Många :)
3.Sofia Pettersson och Amelia Persson.
4.Sverige,

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: